Please turn JavaScript on

Volvo-Forum.nl

Want to stay in touch with the latest updates from Volvo-Forum.nl? That's easy! Just subscribe clicking the Follow button below, choose topics or keywords for filtering if you want to, and we send the news to your inbox, to your phone via push notifications or we put them on your personal page here on follow.it.

Reading your RSS feed has never been easier!

Website title: Volvo-Forum.nl - Portal

Is this your feed? Claim it!

Publisher:  Unclaimed!
Message frequency:  35.03 / day

Message History

Was het niet zo dat de subwoofer aan de radio gekoppeld moet worden? Zonder koppeling (software dingetje) doet ie het niet.

Statistieken: Geplaatst door BIS — 27.06.2026 - 22:06


Read full story
Beste forumleden,
Ik breng momenteel een 10-daags verlof door in de Belgische Ardennen. Lekker warm en het fietsen hebben we dan ook maar opgeschort en we wandelen nu in het bos.
Ondertussen staat mijn S80 wel de hele tijd in de gloeiende zon. Mijn dashboard en zetels dek ik wel af.
Maar nu bedenk ik me dat er ook autohoezen zijn.
Zijn daar negatieve opmerkingen over...

Read full story
Ik sluit me qua ruitenwissers inderdaad aan bij gouwe om voor de bosch te gaan. Je betaald bij de dealer aardig wat centjes extra voor iets wat binnen korte tijd weer aan de beurt is terwijl het gewoon een valeo setje met een ander logo is. Wat prijstechnisch dan ook nog wel eens aantrekkelijk kan zijn, is een linker en rechter blad los bestellen ipv een setje. Dat heb ik laatst...

Read full story
Wel grappig om te zien, de dashboard verschillen van de DAF met een diesel versie. OK dit is een Volvo forum, dus ik hou 't kort over DAF. Het kan zijn dat bij het maken van dit filmpje er nog geen XG beschikbaar was voor de rit, Ik rijdt inmiddels met een XG, nadat ik 3,5 jaar met de XF (NGD) heb gereden. Aanzienlijk meer ruimte die XG, maar dat zal niet onbekend zijn.

...

Read full story
Tot nu toe niets raars gezien of gemerkt na de update.

Ik weet niet of het een bug is, maar als de spiegels zijn ingeklapt blijf je nu het beeld van de cameras onder in de spiegels zien in plaats van dat ze op zwart gaan. Ook al dat het bij beweging (in de wasstraat was waar het mij opviel) een beetje een kaleidoscoop wordt, is het met ingeklapte spiegels nu in ieder geva...

Read full story