Στην ολομέλεια της Βουλής μεταφέρεται αύριο Πέμπτη (25/6), η συζήτηση επί του νέου Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης, μετά την ολοκλήρωση της επεξεργασίας του σχετικού νομοσχεδίου στην επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης..
Το νομοσχέδιο, βασικό σημείο του οποίου είναι η θεσμοθέτηση εκλογής αιρετών «σε ένα γύρο», έγινε δεκτό α...