Dag allemaal,
pas goed op jezelf bij deze temperaturen en droogte. Binnenkort gaan er (eindelijk) zonnepanelen op mijn dak. Niet veel maar toch, het is een steentje bijdragen aan minder co².
Heeft iemand een voorbeeld van de huidige edf contracten met terug leveren van de ongebruikte zonnepaneel opbrengsten. Lees wel dat die contracten er zijn maar niet hoe ze e...